What´s goin' on

Dagen har varit mycket seg. Jag har bara legat och kollat på 90210 och oth. Fram till min träning då. Jag kom dit fem minuter sent och ingen var där. Gick runt och kollade lite, fann ingen. När jag gick ner till parkeringen mötte jag några och de sa att det kommer fler, att det hade varit på ett möte bara. Träningen gick bra, den var rolig. Fast mina passningar gick inte så bra däremot. Vi slutade tidigare, en halvtimme kanske. Jag körde hem och det var roligt! Det blir bara roligare och roligare nu, speciellt när man får köra på motorvägen! När jag kom hem hoppade jag in i duschen sen tog jag med mig min middag upp till rummet för att sammtidigt kolla på oth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback