Igår Idag

Gårdagen spenderades i sollentuna. Först var jag hemma hos Anna, där det var mycket härligt folk. Sen gick alla till ett ställe, fast där var jag inte länge för jag skulle ta tåget till Hannah. Jag väntade på sollentuna station en halvtimme innan hon kom. När hon väl kom var hon taggad till tusen. Hon hade varit på Håkan och gjort en massa roliga saker. Jag säger bara, ett halvår kvar för mig! ;) Vi mötte upp hennes kompis och gick till henne. Klockan började närma sig tre och jag var dödstrött. Hannah ville inte att jag skulle gå och lägga mig, hon ville dansa, prata och göra allt som jag inte orkade. Men jag fick som jag ville. Vid kvart över tre låg jag i sängen. Vaknade igen kvart i av att någon sa något, kommer inte ihåg vad. Jag gick i alla fall upp och tog en macka med Hannah sen borstade jag tänderna och gick och la mig igen ;) Vaknade lite nu och då av olika sms, men gick upp vid elva, tolv och tog bussen hem. Pappa hämtade mig i enebyberg och så åkte vi och bytte in mitt busskort mot pengar. Tyvärr är det pappas pengar. Tusan! Annars hade jag varit 600 kronor rikare :D Jag har inte ätit någon frukost, men jag stekte pytt i panna när jag kom hem. Tyvärr tog jag inga bilder igår :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback