Tröttare än trött

Klockan åtta började Idol och det är klart att man kollar på det! ;) Klockan nio, efter idol övningskörde jag med pappa. Det gick väl sådär, bara bättre och bätte för varje dag. Snart, snart är det motorväg :D Kvart i tio var vi vid Sway och väntade på Lekestad och Lundmark. Eftersom vi hade varit ute och kört kunde vi lika gärna köra hem dem. Lekestad sover här inatt och vi har precis färgat henne hår lite mörkare, så nu ska det nog passa.

Trött, trött, tött är vad jag är! Hon står i duschen och jag sitter och fixar det sista på datan, sen ska vi förmodligen sova. Det ska bli så himla skönt! Även fast att jag hade sovmorgon två timma extra så är jag hur trött som helst, tröttare än vanligtvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback