Studering

Vaknade sju, sen nio och sist elva. Irme, det är inte sämnbrist, det kan jag lova dig. Det måste vara någonting annat..

Jag tog med mig företagsekonomiboken ner till frukosten och satt och läste ett helt kapitel. Fattade allt jag läste då, det är bara när man blandar ihop allting det blir knas! Sen har jag suttit inne på datan och gjort lite spanskaövningar, tills jag inte fattade mer! Hon har lagt in något jag inte har varit med om. De måste ha lärt sig det under dagens lektion, eller kanske gårdagens. Jag har iaf jobbat ikapp lite. Eftersom jag inte har några böcker hemma kan jag inte plugga på fler saker. Jag ska läsa mer i företagsekonomin för där lär jag ha missat en del..

Nu måste jag vila, alvedonen hjälper ju inte!

Kommentarer
Kommenterat av: Irmeline

Det löser sig gumman <3

2009-09-20 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback