Skolfoton

Fredag, fredag, fredag. Härliga fredag! Nej, matteprov! Vi har haft två lektioner fe en geografi och idrott sen har vi haft matteprov. Det gick väl sådär, tror att jag precis klarar g. Vi slutade skolan klockan två och en halvtimme senare var Lekestad och jag hemma hos mig. Vi fixade och donade lite grann fram till fyra ungefär. Vid fyra ringde hennes mamma och sa att skolfotorna hade kommit. Vi rusade ner till brevlådan och hittade fotorna på mig, ingen katalog, bara det enskilda fotot. Jag blev väl sådär, sen bara väldigt rund ut i ansiktet för att fotografen sa att vi skulle sitta på ett speciellt sätt. Han var jättedålig, sämst! Vi är hemma hos Lekestad nu och packar hennes grejer som hon ska ha till mig ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback