SÄMST

Allt är sämst, allt är skit!
Vet inte vad som är fel, tårarna bara faller utan någon som helst anledning. Jag orkar ingenting, orkar inte ta mig tid även fast att jag har all tid i världen. Har varit ledig idag men ändå har jag inte gjort läxan förrän nu och datan fuckade så nu försvann hela mitt arbete! FAN! Varför nu? Varför just idag? Nej, jag tänker inte göra om det, hinner inte, orkar inte, klarar inte av att göra det. Det blir bara sämre och sämre, orkar inte ens prata längre. Beter mig som ett svin mot pappa för jag orkar inte att han ska hålla på. Han har ett monster till dotter.
Jag behöver dig, den riktiga du. Den du bara är mot mig, men det går inte.. inte nu. Men varför? Varför behöver jag dig nu, klarar ju ändå ingenting. Kan inte ens förklara för mig själv, då är det något som är fel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback