Ny kamera ..snart

Efter ett till avsnitt av oth somnade båda två. Kan ju inte säga att vi har haft en jobbig dag med mycket lektioner, men man blir trött av skolan ändå. Att bara tänka på skola gör mig trött! Så nu ska jag inte tänkta på skolan utan jag längtar väldigt mycket till klockan är 5-6. Vad kan hända då? Jo min pappa kommer hem och då ska han, jag och hon den där L åka till Elgiganten, Arninge. Väd händer där då? Kameran, ja juste idag får jag kameran. Min kamera, min egen systemkamera. ..okej jag delar den med pappa, men vem kommer använda den mest?


Nu sitter jag och kollar igenom gamla bilder, ska radera en del. Hittade den här gamla bilden. Remeber?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback