Musiken går inte sönder

Jag gillar att sova. Vilade i 40 minuter kanske, sov en kvart eller något. Folk höll mig upp, först sms sen ringde Sofia och Maja. Fast det var ju bra för det var viktigt! Sen var det en dum klocka som ringde, blä! Man kanske inte ska sova för länge!

Lekestad klagar alltid på min musik, att jag lyssnar sönder låtarna. Men icke! Det gör jag faktiskt inte. Mina låtar går inte sönder, eller förstörs när jag lyssnar på dem. Sen lyssna jag inte så många gånger på de låtarna, jag har ju bara 1000 andra låtar att lyssna på också och det gör jag må de säga. Just nu lyssnar jag på en ny låt. Den heter Fabolous ft The Dream - Throw It In The Bag. Första gången jag lyssnar på den och den är helt okej så det är klart att man ska ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback