Lost city raiders

Det blir inte riktigt som jag har tänkt. Nu är pappa ivåg och köper en sladd till datan sen ska vi kolla på film nere på stora tvn. Det blir en ny, Lost city raiders. Den handlar om jordens undergång år 2048 tror jag det var. Pratade med min vän Lekestad nyss och hon ville att jag skulle följa med henne till frissan om en timme, men eftersom jag ska kolla på film med pappa så kan jag inte det. Det kan hända att jag kommer ditnär filmen är slut. Jag ska i alla fall träffa henne ikväll. Vi bestämde att jag ska äta hos henne har jag för mig? Sen ska vi vara hela kvällen/natten/morgonen tillsammans med massa andra folk. Och ikväll kommer det tas hur många bilder som helst. Det kan jag lova! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback