Långa dagen

Idag har jag haft mördardagen i skolan. Börja åtta, sluta fem, nio lektioner, åtta och en halv timme i skolan! Gillas inte. Fick tillbaka matteprovet jag idag jag fick godkänt! :D Många kanske inte känner wiho ett g! Men när ungefär 60% av alla sammare fått ig så känns det ganska bra. Efter den långa dagen hjälpte Lekstad mig att dela ut tidningar. Tack så jättemycket, det var snällt! Sen var det bara att rusa in och byta om och åka till träningen. Vi var bara fyra men träning blev det. Har inte tränat på länge så det kändes bra. Det blir säkerligen träningsvärk imorgon! Det var jag som körde hem och jag kan ju säga att det har gått bättre.. Åt en halv pizza till middag för ingen orkade laga mat. Nu har jag duschat och ska snart hoppa i säng. Det blir tidigt ikväll!

Bilder från skoldagen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback