Lång dag

Idag har jag haft dödsdagen! 8-16.30. Inte kul! Dagen är i alla fall avklarad. Efter skolan så kan man ju tror att jag gick hem och vilade, men så var det inte! Jag gick hem till Lekestad och fortsatte plugga.. Vi pluggade företagsekonomi, bara en uppgift kvar från läxan till fredag. Sen repeterade vi lite matte. Allt är inte under kontroll, men vi ska fråga vår lärare imorn, dagen innan provet. Taco, taco, taco åt vi hemma hos henne och det var smaskigt kan jag allt säga! Sen rakade hon håret och jag fixade en blogg grej, you know! ;) Fick lite utbrått här och där, men nu har det lugnat ner sig. Jag hatar sega datorer kan jag säga, då kanske ni förstår vad det handlar om..? Lekestad följde med mig hem för att hämta en tröja, som hon ändå inte lånade. Tror att hon tog en kofta istället. Jag har precis duschat och sitter och flipprar med en blogg lite, men det verkar som att blogg.se har ite problem idag. Är det inte så, ..då, då blir jag galen! Så om jag är galen imorgon då vet ni att det jag har hållt på med inte har funkat.

Gud, jag känner att det var jättekul att blogga idag. Jag är så glad, det går så lätt. Nu ska jag glana runt lite på andra bloggar och ansiktsboken en stund innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback