Kanske lite träning, eller varför inte film?

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, men det löste sig tillslut. Tyvärr blev det inga bilder och jag orkar inte skriva om allt vi gjorde igår, så det får bli. Nu har ja precis vaknat för att Lekestad skulle iväg. Jag vill inte somna om när klockan är elva redan. Så jag sitter här vid datan. Jag ska fråga pappa om vi kan åka till arninge idag och sen förbi ensta spåret, tänkte träna lite grann. Det var ju ett tag sen och snacka om att jag har ätit onyttigt! Inte bra.. Tur att jag har träning imorn också. Det ska bli kul, för det var ett tag sen jag var på träning nu.. Jag har varit sjuk och lite allt möjligt. Nu ska jag inte sitta vid datan mycket till. Tror att jagsätter på ett avsnitt 90210 tills pappa vaknar om kanske en timme eller två.

Det här är till dig Lekestad:
Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe


Kommentarer
Kommenterat av: leken

fAck you;)

2009-09-26 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback