Jessika drives

Hemma igen. Vi hämtade upp Stefan, min farbror i hägernäs så åkte vi till arninge. Meningen att åka dit var för att jag bara vill kolla på en systemkamera, hur mycket den kostan o.s.v. Pappa och Stefan började att gå in på JULA, för att de skulle köpa någonting och jag gick in på Lindex. Kollade runt lite och hittade en klänning. Tog en storlek för stor för att den inte ska krympa så att jag inte kommer i den. Den ska jag ha på mig ikväll tror jag. Frågan är bara vart mina leggings är, mina vanliga svarta..? Efter det besöket gick vi in på El giganten. Där kollade vi på kameror, eller kameran. Vi hittade en vi gillade, nikon. Den kostar runt 8000:- och pappa och jag funderar på att dela på den, men det är inte säkert hur vi gör än, för vi kommer nog åka dit imorn och kolla. Så tänk om jag verkligen har en systemkamera i handen imorgon redan! Jag är så överlycklig nu!!!
Nu ska jag och pappa snacka lite pengar och jobb. Bloggar innan jag sticker ikväll!

ps. jag övningskörde i en timme idag kanske, kom upp till 90 och oj vad roligt det är att köra! Jag gillar det verkligen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback