Hemma igen

Kom hem från stan för en timme sen kanske. Jag kan tyvärr inte säga hur det gick för jag har skrivit på ett avtal. Det var väldigt roliga komentarer som gjorde det roligt, men vi var där i nästan fyra timmar och det var ganska tröttsamt. Vårt fika fick vi, godis och vitamintryck, saknades bara bullar eller kakor! Jag har duschat, ätit lite och skrivit klart svenskan och nu ska jag gå och lägga mig. Jag har en lång dag framför mig imorn. Först 8-16.30 i skolan, sen hem och dela tidningar sen ska jag plugga lite och städa huset. Får se om jag hinner med poolen också..:/ Känner att jag måste börja ta tag i saker, jag får de tankarna när jag är ensam.

Jag är så smart, har fe till imorn och jag tog med mig böckerna så att jag kunde göra dem på tåget hem. Det var bara lite sidor att läsa och en uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback