Fullproppaddag

Idag har jag inte bloggat någonting för jag har haft fullt upp och varit stressad. Slutade klockan två men stannade kvar i skolan för att först göra svenskan, sen gick jag och Lekestad på extra matte. Nu förstår jag nästan allting! Efter skolan kom Sofia och Maja hem till mig. Jag och Maja delade ut tidningar och Sofia satt hemma och pluggade. En timme senare satt alla och pluggade olika saker. Ceasarsallad till middag och magen stor som en boll. Gott, det var! Sallad slår topp! ;) Nu ska jag hjälpa Sofia med det sista av hennes matte sen måste jag göra min läxa innan jag somnar ikväll. Kan inte skriva så mycket mer ikväll för klockan börjar ticka mot sovdags!

Kommentarer
Kommenterat av: Sofia

Haha, det va jag som hjälpte dig med matten :D haha

Kommenterat av: Sofia

Haha, det va jag som hjälpte dig med matten :D haha

2009-09-22 @ 22:01:18
URL: http://peetterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback