Fika i stan

Kyligt ute men mysigt endå. Vi satte oss på Fresco och tog en latte, eller åtminstone Lekestad för jag fick en te istället? Orkade inte gå in och byta för den var ju endå god. Vi gick runt och kollade på vinterjacka till mig och en väst till henne. Jag hittade en jacka, ska köpa den i veckan om pappa har tid. Han ska inte klaga, för den här är faktiskt billig! Vi åkte hem till sju och åt sallad hemma hos henne. Pratade om dåliga lärare och attv i måste göra något åt saken. Vi kollar nu på idol och siter vid datan samtidigt. Pappa kommer och hämtar mig på vägen när han har slutat. Skönt att han slutar sent idag för det är väldigt kallt ute! Bilder från idag lägger jag in ikväll när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback