Vart är nycklarna!?

Sov ungefär 8 timmar inatt och det var mycket skönt kan jag säga! Även fast att man har sovit så mycket så kan man ju fortfarande vila lite efter skolan. Jag har ingenting planerat ikväll, bara lite småsaker. Jag måste fixa min tvätt och städa rummet sen ikväll kanske vi ska hjälpa till att flytta och fixa lite till, men det är inte säkert att de behöver hjälp än. Jag kom hem för en halvtimme ungefär och när jag klev av bussen låg inte min nycklar i min ficka, jag trodde att jag hade tappat dem för att det är ingen dragkedja på den. Vart är nycklarna!? Ringde pappa och han var inte glad, sa att hela studiebidraget skulle åka. Men som tur var kom jag på att det är hål i fickan och där låg de. Tur för mig! Blev jätterädd! Nu ska jag dricka cola till mellis och kolla på oth!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback