Time to do

Nu känner jag att det är tajt med bloggandet. Det är mycket plugg, kompisar, aktiviteter och många andra saker som kommer före. Idag slutade jag halv fem och åkte direkt hem till Lekestad för att hämta bla hemmes sovgrejer. Vi gick förbi Emma på vägen hem till mig. Vi sprang bara in och hämtade pengar, sen över till affären för att handla mat. Qorn, wookgrönsaker och ris. Testa, det är gott och nyttigt! Så tänkte vi i alla fall när vi skulle välja maträtt. Efter maten var det bara att sätta sig vid datan och skriva ner Berlin arbetet. Två timmar senare var vi klara. Tiden bara flög förbi! Jättetråkigt arbete, men nu är det klart och det känns underbart. Även fast att jag inte är så nöjd, men det brukar jag inte vara med arbeten. Vi hade tänkt att kolla på ett avsnitt av 90210, men med tanke på vad klockan är så skippar vi det idag. Som ni kanske märkt i min text så ska L sova här. Det var ett tag sen vi sov över på en vardag. Inte för att det är värsta grejen, men förut blev det ganska ofta. Vi hade till och med en sovaöverdag en gång i veckan. En stor anledning til det var kanske för att vi började tolv-ett. Sängen nu, annars blir det svårt att komma upp ur sängen imorgon bitti, då vi börjar 8 som vanligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback