Tillägg

Jag har precis blivit tillsagd att jag ska blogga. Det är något fel på blogg.se den är hur seg som helst. Idag när jag laddade upp bilderna tog det fem minuter innan jag hade fixat en bild? Det här at inte acceptabelt, det måste fixas! Det här är ju inte första gången det händer, utan det har hänt flera gånger.

En viss person vill att jag ska ta med mig el kamera imorgon och jaja, I will, I guess I have to! Okej, nu ska jag inte få det att se ut som värsta pinan, för jag gillar ju den också! Sitter och borstar tänderna och ska snart, snart sova. Vet knappt om jag kommer orka upp imorn. Kommer ta bussen utanför mig kvart över sju, då har jag 45 minuter att göra mig klar på. Oklart om jag hinner. Kanske får gå upp fem minuter tidigare, eller så får jag ruscha imorgon bitti.

Bråttom, bråttom! Jag måste pluggar engelska, bli trött, fixa med topps, packa väskan och sova! Det kommer verkligen vara svårt att komma upp imorgon måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback