Ställ tillbaka klockan

Ja vad gör jag uppe såhär sent egentligen? Har inte gått och lagt mig än, eller ingen av oss har somnat. Vi ligger och pratar och kollar en massa saker bara. Det är roligt, man måste ju ta vara på tiden man har med de skönaste människorna som är här nu. Inatt ställer man om klockan, eller rättare sagt nu. Så har ni inte gjort det så ställ tillbaka klockan nu så ni inte missar något imorgon. Om man är lite osäker på om man ska ställa fram eller bak så har jag ett litet tips här.
Sommartid - FRAM. Man ställer fram utemöblerna.
Vintertid - BAK. man ställer bak (tillbaka) utemöblerna.


Kommentarer
Kommenterat av: Sofia

BAAAJS DU HAR FEEEEEEEEEEEL!!!! :P

Kommenterat av: Jessika

Vadå jag har fel!?

2009-10-29 @ 21:18:41
URL: http://jeskka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback