Snart så

Det var tydligen inte så bråttom fick jag ett sms om. Så nu har jag bara borstat tänderna, måste ställa in smöret och osten, men det gör jag när jag går ner. Orkar inte nu. De skulle smsa när det åker hemmifrån och då går jag ner och letar efter strumpor och ställer inte varorna.

Igårkväll skulle jag plugga matte men när jag kollade i boken så ligger jag inte efter, jag ligger exakt där jag ska ligga. va skönt, då slipper jag ägna några timmar till det och kan göra annat. Bara geografi nu.. om vi nu har prov i det. På stenar, orka kunna saker om stena? Vem bryr sig. Ja, inte jag i alla fall.


Snart blir jag faster, känn på den! Kiss and goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback