Vi gillar kaffe

Från en lång dag till en riktigt kort. Idag slutade vi kvart i tolv. Man skulle ju kunna tro att jag åkte hem, men det gjorde jag inte utan jag och Lekestad satt kvar och pluggade företagsekonomi. Vi har prov nästa vecka, men eftersom det är så himla mycket sidor så börjar vi i tid. Vi pluggade i en timme ungefär, sen åkte vi in till stan och fikade. Vi satte oss på Baresso med en chailatte, mycekt gott om jag får säga det själv. Sen gick vi runt i lite affärer innan vi åkte hem. Och Madde, vi var i danderyd klockan fyra idag och då hade du inte ens slutat! Ville bara att du skulle veta! Lekestad och jag var hur trötta som helst. Vi har inte haft en tuff dag, men ändå är man helt slut. Vi gick hem till mig och vad finns där om inte min sköna vatten säng. Vi somnade ihop en hel timme. Var helt slut när jag vaknade, fortfarande ont i huvudet. Det går väl över sen. Kanske när jag får mat i mig. Nu ska jag sitta lite vid datan, sen blir det matte. Eller?





Kommentarer
Kommenterat av: madi

men vad bra jessika att du informerar mig :P haha och tog du din medicin?


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback