Kylig dag

Hade Tyskaprov idag, gick väl ganska bra missade bara lite små saker. Eftersom vi inte hade någon spanska så fick vi två timmars håltimme. Då satte jag mig och gjorde min svenskaredovisning, tyskaläxa och matten. Tre läxor, check! Idag är det tisdag och för mig betyder det att dela ut tidningar, gillas mycket lite. Kallt idag, kände inte mina tår efter en halvtimme och fingertopparna var inte mycket bättre. Jag hade i alla fall sällskap, eller sällskap och sällskap.. Pratade i telefon med Lune hela vägen. Hon gör ju samma säg så det är väl ganska smart! Så fort jag kom hem stod pappa i hallen. Vi skulle ju till mormor idag, det hade jag glömt! Sprang in i duschen och slängde i mig maten. 20 minuter senare var vi påväg med mig i förarsätet. Hos mormor var vi i en timme ungefär, är inte där så ofta. Senast var nog ett halvår sen ungefär. Jag körde direkt hem till Lekestad för att hjälpa henne med läxan. Snäll jag är!  
Lekestad - Michael jackson är ju kung!
Jag - Nej han är inte kung
L - Nej Sveriges kung är ju prins carl...
..okeeeej?
Men nu har jag hjälpt henne med läxan och ska nog ta mig hemmåt, sova tidigt ikväll? Nja, vet inte riktig! Måste och borde, men jag är å duktig på att fasta vid tv eller data.

Kommentarer
Kommenterat av: madi

haha madde dååå :P


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback