I skolan

Sitter i skolan och har precis haft naturkunskap. Vi fick sluta en halvtimme tidigare för att vi hade ett läxförhör.  Det handlade om skogen och det gick väl sådär kan man väl säga. Några poäng får jag i alla fall. Sitter och väntar på att de andra grupperna ska sluta för att sen ha matte. Ser inte fram emot det för jag har fortfarande inte jobbat ikapp det jag ligger efter med. Hinner inte göra det idag efter skolan heller för då ska jag plugga tyska och företags ekonomi. Ikväll ska jag ut och springa också, jag vet att det är lätt att säga nu på dagen och att det är väldigt svårt att genomföra när man väl ska göra det. Det brukar låta "Nej, jag orkar inte. Tar det imorn istället". Men idag blir det andra bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback