För tidigt

Imorse hämtade pappa och jag upp två trötta skåningar på centralen. Efter vi hade släpt av dem hemma så körde pappa mig till skolan. Jag kom fram till skolan tjugo i och jag börjar tio över åtta. Sitter här och väntar på att Lekestad ska komma hit för vi har företagsekonomi tillsammans, dock om tjugo minuter, men ändå. Det är ju inte så roligt att sitta och vänta själv. Det är inte heller någon läxa jag kan göra för det är snart lov och inga läxor at planerade efter lovet, om jag bortser ifrån geografiprovet som är måndagen efter lovet. Men det orkar man ju inte träna på nu! Efter skolan ska jag fort hem och ta hand om mina små gäster. Irme, hon slutar sent och kommer kanske fyra tror jag.

Jag tror inte att jag kommer hinna blogga mycket för det är ju inte så kul för dem om jag sittr vid datan hela tiden. Bloggar när de har åkt hem istället. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback