Dålig uppdatering

Jättedålig uppdatering den här veckan. Jag har faktiskt lov! :P Det är så svårt att börja blogga igen när man har tagit en "paus" Vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag orkar inte skriva alla dagar, utan börjar idag. Lekestad sov hos mig efter att vi var hemma hos Simon igårkväll. Vi var hemma och åt mat vid fyra sen slocknade vi. Ett vaknade vi och då gjorde vi vår vana att gå över till affären för att handla frukost. Vi kollade på gossipgirl sen gick hon hem. Jag har själv tittat på gossip girl och nu tittar jag på one tree hill. Pappa borde komma hem snart så vi kan äta mat. Vad ska vi äta idag? Det är så svårt att komma på vad man ska äta.. alltid samma sak. Kanske kyckling idag? Eller lax? Vi får se då.

Vattnet har flödat och den kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback