All I wanna say

Kvällen blev ungefär som vi hade tänkt. Vi gick til Statiol och köpte glass, Ben & Jerrys såklart! Det här till en mysfredag. Vi var typ likadana, båda hade mjukisdressbyxor, uggs, lång svart jacka, halsduk, luva och händerna i fickorna. But all I wanna say is that they don´t really care about us. Klockan har precis varit noll, noll, nol, noll. Då ska man önska sig något, undra om det slår in? En grej har faktiskt slagit in för mig en gång, men det var ett tag sen nu. Undra om denna slår in snart? ;) Jag är ganska trött och tänk vad skönt det skulle vara att hoppa ner i en varm säng och sova en riktigt skön sömn! Men känner jag mig själv så kommer jag sitta här minst en halvtimme till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback