8½ timmar

Jaa, då var man där igen. Onsdag och 8½ timmar i skolan. Det var så hilma jobbigt så vi orkade inte gå på sista lektionen, spanska. Nej tack! Jag och Lekestad skulle hem och sova en halvtimme innan vi pluggade. Jag kunde inte somna, men vila gjorde jag. Mycket plugg blev det icke, det är så svårt. Fattar ingening av den där skiten! Allting kommer från olika håll och trycker på! Prov, läxor, skit hemma, skit bland kompisar, träning och allting kommer på en och samma gång! Skippade träningen idag för jag kan inte tänka på att träna när ja är såhär stressad. Kanske går ut på en promenad ikväll, det är det enda. Nu ska jag hjälpa pappa med maten, men skriver såklart sen igen!

Föresten, det snöade jättemycket idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback