Youarearunner

Min kära vän Lekestad var förbi på ett litet besök efter skolan. Vi gjorde väl inte så mycket, åt lite och kollade på film. Hon gick nyss hem för att hennes mage var dum. Jag vill baka, men när man har alla ingridienser utom ett litet ägg då känns det liiite surt så jag orkar inte baka längre. kanske senare när pappa kommer hem. För ikväll ska vi till v-tuna och hälsa på. Det var ju ett tag sen nu. Jonathan kanske har växt en hel del nu. Han är ju trots allt 19 dagar idag.



Jag har lite ont och funderar på att hoppa i säng och vila lite, men det är ju så jobbigt för att jag ska inte ligga ner och sova. Jag måste göra något för att inte somna. Jag som alltid har varit så bra att fastna vid datan, funkar inte riktigt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback