The twilight saga

Bion igår var verkligen jättebra. Jag vet inte riktig om jag kan säga att den är bättre än ettan för den är också jättebra. Måste säga att båda är lika bra, älskar the twilight saga! :D Kom hem straxt efter två igår och orkade inte sätta på datan, var hur trött som helst. Innan boin trodde jag att jag skulle ha svårt att hålla ögonen öppna, men när filmen väl började kunde man inte kolla bort en sekund. Fastnade!

Det var riktigt svårt att gå upp imorse, speciellt när jag insåg att jag var tvungen att gå över och handla. Men vid elva gick jag upp och gick över och handlade. Satt kvar nere i köket när jag hade ätit för att kolla lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback