Littlebit

Igår var jag men Lekestad på eftermiddagen. Vi gick fram och tillbaka till täby c i onödan, sen åkte vi och hyrde film i mörby, Johan Falk. Vi satt hemma hos henne och kollade på den medan vi åt chicken nuggets med ris. Efter filmen städade hon sitt rum och gjorde sig lite iordning. Själv låg jag bara i hennes säng och latade mig. Jag hade så ont så att jag var tvungen att gå hem. Väl hemma låg jag bara i sängen hela kvällen, om man bortser från middagen. Stängde av tvn efter terminators halv ett. Aldrig sett filmen och den var faktiskt ganska bra.

Imorse hade jag ställt klockan på elva för att jag skulle ha gott om tid på mig innan doktorn. Ska vara på ks halv ett, så ska åka snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback