Ifyougotthat

Igår kväll åkte jag och pappa hem till Jimmy, Sara och Jonathan för att fika och hälsa på. Vi var där några timmar och Jonathan sov i min famn hela kvällen, mysunge! När jag kom hem var jag helt slut så jag gick och la mig på en gång.

Imorse gick jag upp halv sju och det var inte lätt måste jag säga. Vi åkte till ks och så kollade doktorn på mig igen. Tog lite blodprov, så nu har de tagit blod från båda armarna och händerna. När jag kom hem gick jag och la mig på en gång, var helt slut! Halv ett ringde doktorn om blodproven och tack vare dem behöver jag inte åka in imorn också, utan jag har fått en tid på söndag vid halv ett, annars blir det på måndag. Han vill inte släppa mig. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback