Hemma igen

Eftersom jag är hemma från skolan kan man ju tro att jag nyss gick upp.. men det gjorde jag inte. Jag vaknade klockan sju och mådde inte bra någonstans. Gick upp och åt frukost sen la jag mig i sängen och kollade på the voice. Vet inte riktigt om jag somnade en stund eller om jag var vaken. Jag låg och kollade på tv till tio kanske, kunde inte gå upp mådde inte bra alls. Hade lite feber, som försvann när jag tog ett piller. Jag som inte ville äta piller för det här är inte vanlig huvudvärk! Sen gick jag runt i huset för jag inte kunde ligga still längre, gick ju och la mig mella 8 och 9 igår så jag har legat stilla länge. Idag måste jag städa mitt rum och damsuga, inte bra att ligga i damtussar och försöka bli frisk. Jag som har prov imorgon och match på lördag, hur ska det nu gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback