Fixitplease!

Idag har jag varit helt kostig, trött, ont och ledsen! Jag vet varför också.. Har varit snorig i ett halvår, fick en medicin när jag var hos doktorn för 4 månadet sen. Jag tog medicinen i två veckor och i en hel veckan hade jag den värsta huvudvärken jag någonsin haft! Tryckte i hela huvudet, mest vid ögat och ena sidan av ansiktet. Trodde jag hade fått borelia för min öga svullnade, krympte och hängde. Låter konstigt och det var det också, såg ut som ett freak på bilder. Jag slutade ta medicinen och efter en vecka mådde jag bra igen. ..på sätt och vis för jag var nu snuvig igen.

Nu, exakt 6 månader och två dagar efter "snuvan" började har jag tagit medicinen i tre dagar för att jag fick panik på snorandet, får snart damp och skär av näsan! Vad som helst, vill inte ha det såhär längre. Jag vill kunnas andas normalt som jag gjorde för ett halvår sen. Idag kom i alla fall huvudvärken och trycket vid ögat och jag tänker aldrig ta den medicinen igen! Jag får frossa, precis som att jag har febet. Jag blir otrevlig och ovanligt lat. Bryr mig inte om någonting, vill inte göra någonting, allt gör bara så ont i både kropp och själv. P.g.a av detta får jag gråt attacker, kan inte stoppa dem, de bara kommer!

Man kanske tänker att jag borde boka tid hos en läkare och ja jag ska det. Måste! Det är bara det att förra gången jag var fär fick jag vara där i tre timmar och sitta och vänta hela tiden. Pratade lite med doktorn, tog allergitester och lungrönkades. De kom bara fram till att jag hade en kraftig björkallergi och även mot gräs. Men det är varken gräs eller björk ute nu? Är jag allergisk? Det borde vara något annat för jag känner inget kliande i mina ögon, som det brukar göra vid allergi. Jag ska boka tid i veckan, men lär inte får tid förran om tre veckor kanske. Jaja, det lär ju itne försvinna nu. Det kan bara bli värre! Jag hoppas verkligen att de kan göra något åt saken för snart orkar jag inte mer! Jag orkar inte snyta mig mer, orkar ingenting, blir på pisshumör och hur snällt är det mot mina komipsar? Inte ett dugg, därför får jag hålla mig borta nu. Jag orkar inte höra klaganden, inte för att mina kompisar klagar ofta, men det händer väl. På ett halvår liksom? Jag vågar knappt sova borta för att jag måste gå upp och snyta mig mitt i natten varenda natt och sen snarka jag ju för att jag har så svullna luftvägar! KUL! Jo, en sak till.. har inte hört min "riktiga" röst på ett halvår, det enda jag hör är en täppt jävla gris som fösöker prata, men ingen hör vad skitgrisen säger!

Snyter mig minst 10 ggr/dag. minst. Snart snyter jag väl ut hjärnan och dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback