Dagen

Nu har skolan kommit tillbaka efter det sköna lovet. På vår håltimme stack jag hem och fixade lite grejer. Det var planerat att jag skulle hinna tillbaka med det var dubbelt så mycket den här veckan än förra, så jag hann inte. Jobbigt! Jag åkte hem till Majsing och där var också Rebecca. Kul att träffa henne också. :) Vi tittade på roliga klipp från youtube. Efter att Rebecca hade gått så gick jag och Maja hem till Emelie. Vi kollade på film, jag våfflade hennes hår och åt mat :) jag duschade när jag kom hem och nu sitter jag med tandborsten i munnen och ska snart sova.




Här är en bild på M och R. Kommer säkert hata mig för att jag la upp den! ;)



E tog tusen bilder på sig själv, här är en på henne och en på oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback