Bihåleinflammation

Jag har inte kunnat gjort något annan än att ligga i sängen sen i tosdagsnatt, förutom att jag var hos doktorn i fredags. Var där i tre timmar, han slog på pannan där jag hade ont och sen fick jag rönka huvudet ligandes i en sådan där grej. Läskigt! Jag var helt utmattad, kunde inte äta ville bara hem och sova bort smärtan och hungern.

Jag kan itne sova för att det gör så ont heller. Men jag sover en timme och ligger vaken i en halvtimme kanske. Och det gjorde jag hela dagen och hela natten igår, ändå fram till två idag. Jag har ätit ett halvtpaket snabbnudlar, mer får jag inte i mig. Jag vill bara kunna äta nu. älskar mat!

Uppdaterar mer om hur jag mår senare, orkar inte sitta vid datan. Ska lägga mig i sängen..

Kommentarer
Kommenterat av: maja

Krya på dej älskling! <3

Kommenterat av: maja

Krya på dej älskling! <3

2009-11-15 @ 00:42:42
URL: http://bjerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback