Vi gillar promenader

                                                                                     

-Kolla, här är vi i vintras på promenad



Det var Leken och jag som lagade maten hemma hos mig. Kan ju inte säga att den var så avanserad, chickens och potatisklyftor i ugnen. Bara att sätta in och ta ut i tid :P Efter maten hoppade jag in i duschen, sen gick vi på promenad och kom hem till Lekens tillslut, där hon skulle packa grejer tills imorn. Det tog tid kan jag lova! :P Efter det tog vi hennes minicykel och cyklade hem till Irme för att hämta mina skor. Irme hade ingen tid i världen att prat med oss för hon höll på att skriva en uppsatts eller något så vi stack på en gång.
Väl hemma hos mig har jag inte gjort mycket. Skulle lägga fram kläder tills imorn men fastnade vid datan istället. Måste väl sova nu om jag ska orka upp sju imorn till springningen.
-Hejhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback