Vad hände igår?

Igår kväll sa Leken att jag var tvungen att blogga om igår för att hon saknade mina inlägg, iaf när hon var med i dem. Ja, hon är ju typ mest med av alla mina kompisar.
Vad hände igår då?
jo.. efter skolan tog jag och Leken bussen till danderyd, för att sen ta tunnelbanan till stan. Lolloåkte med oss hela vägen för hon skulle ändå de hållet. Vi satt på tunnelsbana och pratade lite lugnt, en station innan vi skulle kliva av kom en man/gubbe och satte sig mitt emot Lollo. Han pratade i telefon med någon på något annat språk, vet inte vilket. När han hade pratat på klart kollade han på Lollos ring (en blomma från hm) och sa att hon hade en mycket fin ring på sig. Hon tackade, sen frågade han vart hon hade köpt den. Hon svarade och som tur var så var vi framme och gick av. Haha, snygg raggningsreplik polarn! Lollo skulle in på någon affär och Leken och jag gick åt andra hållet. Vi hann med mycket, lämnade tillbaka ett linne på veromoda, leken köpte en t-shirt och ett linne, jag var inne på banken och fixade mina pengar, sen köpte jag en klänning! Jag hittade perfekta klänningen till Leken och Emmas middag! :D Nu är det bara skor kvar, som vi också kollade på men inget köp. Pappa och jag ska åka och kolla så kanske jag kan köpa dem :) När vi var och vandrade i stan så vi dessie, har aldrig sett hennes ansikte i verkligheten och nu har jag! Den är lika orange som på bilderna! :P Sen gick vi bara fram och tillbaka tills vi var tuvngna att åka hem. Det blev tunelbana, sen buss i danderyd och skjuts från milsten. På bussen satt vi och lyssnade på musik. Det kom på två killar sen pratde högt och hade på musik på mobilen. Jag pratade lite högt att de var irriterande och sådant, bara så att de skulle fatta. Musiken stängdes inte av men jag tror att de hörde oss för de sa hejdå tjejer när de klev av. Öl hade de i handen också tror jag. När vi kom hem var vi tvungna att fixa en grej, sen satt vi vid datan en stund innan vi gick ner och åt wook! Smaskens! :D Efter det gjorde vi inte mycket, tv:n gick på i bakgrunden med hjälp jag är med i en japansk tv-show medan vi kollade på lite videor. Leken följde med mig hem för att hon hade glömt sin plattång hemma hos mig. Det var en rolig promenad och hemma hos mig kom vi på en sak. Hon satt och kollade på gamla bilder på min data och då kom jag på att jag kunde starta min gamla data, för där är det gamla bilder! Jag kanske lägger ut lite bilder lite senare, är jag hade kollat igenom dem ordentligt. Men det roligaste var alla videor jag och mina kompisar har spelat in, men dem går inte att flytta till min data här uppe, förstår inte varför? Kan det vara för att den datan är så gammal och den här är ny? Det borde ju ändå gå!
-Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback