Frisk luft

Skolan har ju inte alls varit så jobbig idag. På matten och svenskan har vi inte gjort så mycket. På håltimmen gjorde jag och Pelin var spanska uppgift, lite stressade för vi trodde att den skulle vara klar till spanskalektionen, men det skulle den inte utan nästa vecka istället. Mycket skönt kan jag då säga. På spanska lektionen gjorde jag inte mycket, skrev in det Pelin och jag tidigare hade gjort på ett dokument. Aleida, vår lärare berättade att hon var gravid i femte månaden och det kunde man faktiskt se. Jag vet inte om det var hon som berättade eller någon som frågade, men nu vet vi i alla fall. Efter skolan gick jag Leken till fots hem. Det var faktiskt skönt att gå, det var så fint väder och bara mysigt att vara ute. (bilder kommer) En timme senare, hemma hos mig lagade vi pannkakor och tittade på OC box 3. Leken somnade nästan och vi gick upp på mitt rum och vilade i min säng istället. Vi hann inte somna, men det var bara skönt att ligga och vila. När vi väl orkade ta oss upp ur sängen klädde vi på oss och vandrade hem till Leken för att hon skulle hämta sitt smink och byta jacka tills ikväll, då vi ska grilla med en massa människor. Det ska bli så himla mysigt! :)
Bilder från promenaden:
         
-Hejsanhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback