We are going to rule the world tonight

Leken kom och vi tittade på Drömkåken, fast inte hela för hon satte sig vid datan och stängde av den. Buhu, hon är en grym kvinna! Jag tror att jag slumrade till lite när hon satt där vid datan, men är som sagt inte säker. Efter en stund blev vi hur speedade som helst och kom på en massa bra saker! Vi stack över till Willys och handlade godis och lite gott :) Leken sminade sig, men det gjorde inte jag för jag orkade inte just då. Hon ska ju ändå få gäster nu vid halv sju och det ska icke jag! Jag vet inte ens om pappa är hemma för att äta. Jag behöver honom här för att jag måste få mat i min lilla mage innan jag har roligt, så roligt ikväll! Eller hur Leken? we are going to rule the world tonight. Jag vill äta, äta äta vill bara att det ska bli efter middagen så att Leken kan komma tillbaka och vi kan ha roligt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback