Gåsruset

Idag sprang hela skolan gåsruset på mer  än 5 kilometer. Jag fick fyra poäng och är mycket stolt över mig själv, kom först av alla tjejer. ;) Tror att det var mellan 26-27 minuter. Efteråt kom Lekens mamma och hämtade oss i skolan, röda som vi var. Vi duschade, sminkade oss och åt sen var det bara att skynda till bussen för att ta sig in till stan och kolla på bio med klassen. Vi såg Che gerillaledaren. Den var lång och tråkigt. Sen gick Leken och shoppade loss, hon fick med sig en klänning och en glansig jacka som hon faktiskt står och provar just nu. 
Jag och Leken för typ 10 min sedan, jävla puddingar
Lekens nya inköp, dock ser hennes klänning ut som en blöja här

Ikväll bilr det hem till mig och kolla på någon film eller något. Vi vill egentligen gå ut och ha kul, men det finns inte så mycket att göra. Vi får se vad kvällen har att bjuda på. 

OBS DETTA MÅSTE LÄSAS, ETT LITET ROLIGT SAMTAL MELLAN LEKEN OCH HENNES PAPPA FÖR ETT TAG SEDAN:
Hennes pappa kommer ut i köket för att hämta mat att ta med till tv rummet och titta på fotbollsmatch. Han är stressad och har bråttom.
Leken - Det gick jätte dåligt idag på provet!
Pappan - Aa precis..!
Leken - Tycker du att det var en bra sak eller?
Pappan - Mmh
Leken - Jag är gravid också!
Pappan - A precis..
Några sekunder går
Pappan - VAD SA DU!?!??!?
Sen börjar alla skratta hahaha :p

-Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback