Upplandsväsby

Jättekul att jag kom på att Leken hade sina grejer hemma hos mig igårkväll när jag hade gått och lagt mig. Jag messade henne och hon kom och hämtade dem så jag kunde sova. Vet inte riktig exakt när jag somande, men det var inte så tidigt som jag har tänkt mig. Jag kom upp imorse och försov min inte til matteprovet, som gick sådär. Gillar inte att säga hur det har gått. Hål efter matten och jag och Maddex2 åkte hem till mig och käkade och kollade på film. Tillbaka i skolan var tråkigt, men vi fick sluta tidigare på studietekniken. Jag åkte hem till Jimmy och det är därifrån jag sitter och skriver nu. Ska straxt gå och byta om, sen ska vi ta oss mot träningen.
-Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback