Tidig början på dagen blev även ett tidigt slut

Sitter här i skolan och skriver om insändare till vår egen tidning. Jag förstår inte hur jag ska kunna få bra betyg på att skriva fem rader om mode? Jaja, jag kommer väl ändå inte få mer än G i svenska. Dock lite tråkigt men vad ska man göra nu..? Slutar efter den är lektionen, vilket då är 10:35! S K Ö N T! Efter skolan ska jag och Leken till Täby centrum en snabbis, först för att ta ut biobiljetter, sen ska jag också köpa en sak. Vet inte om hon ska köpa något, kommer inte ihåg. Hon ska med iaf! :P Jag tänkte åka till Kista centrum, för att jag ändå ska dit med Idisen sen men eftersom Leken ville följa med blev det Täby centrum. Jag drar till Sollentuna och hämtar Ida efter Täby centrum, vid ett kanske. Jag vet inte hur jag och Ida ska ta oss till Kista, kan man få på en 9 årig tjej och låtsas att hon är 6? Tror inte det, hoppas, hoppas att pappa är på kontoret och kan köra oss dit. Hem får vi se hur vi tar oss.

-Tjollahopp!


Kommentarer
Kommenterat av: Empan

Eh, jag ska med! Och vaaah?!! Du är påväg hit, du är här om typ 1 minut!!

Kommenterat av: Empan

Eh, jag ska med! Och vaaah?!! Du är påväg hit, du är här om typ 1 minut!!

2009-05-08 @ 12:29:22
URL: http://jeskka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback