Sur, arg, nej jag vet inte irriterad?

Jag är helt slut, orkar ingenting. Idag har jag skrivit klart idrottsgrejen, som tog lång tid. Jag har också gjort bilden, som tog lite mindre tid och dålig blev det. Typ en fem åring som har målat den, JIPPI! Men jag kommer ändå bara få G i bild tror jag, hade vg förut :/ Jag var på topphumör när Emelie och jag satt och pluggade till hennes prov, eller jag hjälpte henne bara. Jag tycket biologi är intressant och kom ihåg lite från nian vad det var så det var kul. Men sen när pappa kom så tjatade han på något, jag blev irriterad och pratade inte på hela vägen hem. I bilen påväg hem fick jag något i huvudet, det gjorde inte ont så jag brydde mig inte alls och lät den vara. Pappa tog upp den och bler irriterad för att det hade ramlat ner på mig. Orkade verkligen inte bry mig är helt slut efter den här stressveckan. Nu är det bara svenska och spanska kvar att göra. Inte taggad, men vill bara få det gjort så att det kan bli sommarlov snart! Nu måste jag sova.
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback