Skinande sol blev blött regn

Då var den här dagen avklarad då. Skönt! Först var det sam-debatt. Gick skitdåligt! Sen hade vi coopertest, istället för jojo. Jag tycker att coop var bättre, bara att det var stekhett att springa de där sex varven runt baran. (2,4) Jag kom på tiden 11.30. Senare på dagen hade vi inga roliga lektioner, låg bara ute på gräsmattan på rasterna och tog det lugnt. Efter skolan åkte Leken och jag hem till henne, vi skulle plugga, men så blev det inte. Vi åt mackor och en god tårta, sen la vi oss på baksidan och kollade igenom papprerna sen sov vi en stund. Vi vaknade av att solen försvann och gick upp på hennes rum för att kolla på film och plugga. Då kom vi på att vi var tvugna att ha historiaboken som var hemma hos mig. Leken packade sovgrejer och vi begav oss till mig,d är vi pluggade i en till två timmar innan maten. Det blev korvstrogge till middag och ingen ville gå upp och plugga efteråt men tillslut tog vi steget. Det blev ingen seriös pluggning, men vi läste igenom alla sidor vi skulle. Vem har sagt att man måste fatta det också?

Jag har precis duschat och Leken står i duschen. Jag ska smörja in mig och vänta på henne, sen ska vi ut och dricka vatten,
-Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback