Rolig kväll!

Idag har det hänt mycket! Som jag skrev förut så började dagen väldigt segt så från att inte ha något alls att göra till att ha en skitrolig kväll! Jag och Leken stack till McDonalds och åt middag, gott! :p Efter det var det tänkt att vi skulle grilla vid rösjön med massa folk men istället helt plötsligt satt vi på tubbelbanan in till stan för att träffa Micke och hans fyra lumparkompisar. Vi sällskapade dom på Fridays och där blev vi kvar några timmar och hade jättekul! Vi fick tom en dans på bordet, annars fick de inte beställa mer sa servitrisen ;) Haha! Det var egentligen tänkt att jag och Leken skulle hem till Patrik sen och se på film men timmarna gick så det blev för sent. Vid tolv stack vi alla till Mcdonalds (andra gången för oss idag!) och åt lite mat. Jag och Leken snodde Max två solglasögon och hade på oss dem resten av kvällen. Efter det begav vi oss ner till tbanan och tog sista tåget hem, hade vi kommit 10 min senare hade vi fått vänta till 5 i natt!! Det var lite tur där! På bussen hem från Danderyd hade vi en kille bakom oss som helt plötsligt spydde, så jävla äckligt! Det var typ blod för det rann fram till oss och var helt rött, så vi gick fram i bussen, vi skulle ändå av nästa station. Sen blev det en kylig färd hem och nu sitter vi här trötta som tusan och ska sova. Det blir ingen film ikväll.
-Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback