Nu vill jag bli frisk!

Det känns faktiskt som om jag har hunnit med mycket idag! Mitt rum var det enda rum jag städade klart helt. Toan, hallen, Filles rum, Hallen där ner, Vardagsrummet damsög jag bara lite snabbt så man slipper gå i allt skit! Nu är det lite finare och mindre dammigt i vårt hus, juste jag bytta lakan i Filles rum för usch va de va äckliga, vill inte tänka på det! Jag har ätit lunch också, nudlar såklart! Jag orkar inte göra något annat, är helt seg i kroppen. Imorn ska jag till skolan, det måste jag hoppas inte febern kommer tillbaka som den gjorde förra gången jag var sjuk! Kommer jag inte imorn finns det ju en risk till att jag inte kan komma i helgen och så ska det inte bli!!
-Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback