Mysfredag

Jag har faktiskt haft det jättemysigt hemma. Brukar aldrig vara hemma när släkten är hos oss, varje fredag då.. men idag var jag hemma hela kvällen och de var förvånade över varför jag helt plötsligt var hemma. VI har ätit god mat, kollat på talang och pratat. Vi bestämde också att vi skulle gå på bio nästa fredag, My bloody valentine tror jag den hette? En skräckfilm i 3d, det ska bli spännande ;) Jag gick ut på promenad med lilla Taffsen i en dryg halvtimme. Det regnade inte just då, så det hade jag ju tur med. Straxt efter elva åkte alla hem och det var bara jag och pappa kvar. Jag satte mig vid datan som vanlig och pappa på din plats i vardagsrummet. Jag skulle vilja gå ner till honom och kolla på en film eller så, men det är så sent så jag kommer säkert somna! :P
-Hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback