Musik är underbart

Värsta sega dagen. Jag åkte aldrig till Leken utan åt hemma, utan att bråka med pappa. Det gjorde sin del i natt. Jag trodde jag skulle få kolla på one tree hill, men det stället jag se det ifrån funkar inte längre. Jag får väl testa imorn eller något. Ååh näsan rinner också, men det kansek är för att jag glömde att ta min tablett imorse. Jag har verkligen ingen ork eller lust att göra någonting nu, vill bara sova och det är det jag ska göra. Så ring inte och väck mig! Jag tror att jag ska somna till musik för det är vekligen så härligt att lyssna på det och ta det lugnt, men det bästa är att lyssna på inspelningarna som Emelie har sjungt in på min mobil. Älskar när hon sjunger (när hon inte är oseriös), just nu har jag bara två, måste träffa henne snart igen så jag kan få fler! :)
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback