LUNE-LEKE-RUNE


-En mysig kväll för några år sen

Lune och Leke fick ut mig i det mysiga vädret. Inte på någon promenad, utan vi satt och fikade på Lunes nybyggda stora altan. De har en tält med stolar och soffa inuti och mm va mysigt det var! Vi drack tee och pratade och ahde det bara allmänt mysigt! Det kommer så göras om, flera gånger i sommar, kanske kan flytta dit så mysigt var det! Lune skickade hem oss straxt före tio för hon var tvungen att sova. Det behöver ju jag och Leken också, men vi börjar lite senare än Lune. Leken och jag följdes åt hem en bit. jag hade cykel så det var skönt för det går så snabbt. :) Jag sa till Leken att jag skulle ringa henne när jag hade duschat och gjort mig iordning och nu när jag gör det så svarar hon inte. Jag vill ju att hon ska svara, den lilla ängeln till vän man har.
-Tja!

Kommentarer
Kommenterat av: Irmeline

Måste göras om flera grg i sommar! :D

Kommenterat av: leken

ååååh vad länge sen<33

2009-05-10 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback